FRR caută om de marketing

Cei interesați își pot depune dosarele pentru concurs la sediul FRR, cel mai târziu până la data de 16 octombrie, urmând ca apoi concursul să se desfășoare, în etape cum sunt selecția dosarelor, probă scrisă și interviu.

Foarte interesant este că, deși FRR nu este persoană de drept public, angajarea pe perioadă nedeterminată a specialistului de marketing urmează toți pașii procedurali de selecție a personalului plătit din fonduri publice. Concursul respectă și regulile de transparență impuse de instituțiile publice românești, iar la bibliografie regăsim acte normative din domeniul sportului, audiovizualului și liberului acces la informațiile publice, dar și lucrări de specialitate semnate de marele teoretician al marketingului, Philip Kotler. 

Informații detaliate despre concurs pot fi consultate aici https://frr.ro/wp-content/uploads/2020/09/ANUNT-CONCURS-RUGBY-2020.pdf.

Federația Română de Rugby este o instituție de drept privat, de interes național și de utilitate publică, având contract de finanțare cu Ministerul Tineretului și Sportului. Nu este prima dată când angajările la FRR urmează tiparul celor din sistemul public, așa că salutăm această inițiativă instituțională rară în perimetrul federațiilor sportive naționale din România. 

DEVINO MEMBRU!

Daca esti jucator activ, fost jucator sau simplu suporter te asteptam alaturi de noi!